Malin

En blogg om mig

Grey's Anatomy

Publicerad 2011-03-16 20:41:15 i allmänt,

Åh, jag älskade att det är denna veckan nu! Igår var det premiären på Desperate Houswives och idag är det ytterligare en premiär...

Nämligen Grey's Anatomy! Som jag har längtat och väntat. Varför är det uppehåll i så bra program? Jo, för att man verkligen ska uppskatta när det börjar igen. Och det gör jag verkligen. Älskar båda programmen. Har inte följt varje säsong, men jag började följa, missade någon säsong i mitten och började kolla igen. På båda programmen.


Jag var tvungen hitta en snygg bild där den snyggaste av dem alla var med, Mark Sloan. MUMS! Dock fanns ingen bild utan George och Izzie eller någon annan mer uppdaterad bild. Så det fick bli denna. Mark Sloan är med iallafall. The only thing that matters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela