Malin

En blogg om mig

gött med spinning

Publicerad 2011-03-01 13:23:52 i allmänt,

Ojojoj! Spinning är nog verkligen min grej faktiskt! Eller iallafall 45-minuters passet. Det var jättehärligt, och eftersom man stod ungefär halva passet (fast i olika intervaller) så hann jag aldrig ens få ont i rumpan. Det var hur skönt som helst och jag bokade även in mig på torsdagens förmiddagspass. Med samma instruktör, som även är min medlemstränare. Jag ska nog prata med den i receptionen senare (innan jamen) och fråga om jag kan boka ett möte med henne.

Nu har jag tagit en behövlig dusch och äter nu müsli, innan jag och mamma beger oss ut på nya äventyr!

Kommentarer

Postat av: ''kajjan''

Publicerad 2011-03-01 22:31:02

glad gullig tjej :)

Postat av: samma igen

Publicerad 2011-03-01 22:31:42

förresten, var det distanspass eller terräng.. ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela