Malin

En blogg om mig

Gårkvällen i ord

Publicerad 2011-03-01 12:00:00 i allmänt,

Ja, jag tog inte en endaste bild på spektaklet igår. Synd!

Men vi möttes inne på Konsum och gick runt i hela affären innan vi hittade det vi skulle ha. Florsockret tog oss jättelång tid. De håller ju nämligen på att bygga om. Det var en spännande upplevesle, minst sagt. Men vi fick det vi letade efter och gick tillbaka hem till mig.

Vi började göra tårtbottnen direkt och ställde den i ugnen. Sen började vi med smörgåsarna och åt dem och sådär. Vi tog ut tårtbottnen och såg att den var helt såsig i mitten, ajdå ajdå! Men vi körde på ändå, och vi skulle ju delat den och haft glasyr i mitten, men det gick inte att lyfta överdelen eftersom det var så kletigt... Så vi behöll den hel och kletade glasyr ovanpå och på sidorna istället.

Sen åt vi det och tittade i skolkatalogen. Sen skulle vi dra igång en CentralShow-dvd. Men det gick verkligen inte. Vi prövade alla skivor i dvd-spelaren och i datorn. Det var inte en enda som funkade. Då kom vi på "men i tv-spel då?" så vi provade. Det funkade i Playstationet! Så vi kollade på massa roliga minnen!

Sen pratade vi och skrattade massor under hela kvällen. Runt tolv försvann alla och jag gick och sov!


Här är dom, mina flickor! Visserligen syns bara Ediths hand, men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela