Malin

En blogg om mig

fool you made the girl fall in love

Publicerad 2011-03-27 15:29:41 i allmänt,

Jag och mamma var iväg förut för att kolla soffor, det gick väl sådär. Vi hittade fina i modellen, men då var färgen inte den rätta. Eller så hittade vi en snygg färg, men då var modellen helt fel. Så kan det var. Vi har ju hittat några som har både och, men vi får nog kolla lite mer innan vi bestämmer oss helt. Det är ju nästan en månad innan vi flyttar också.

Sen svängde vi in på köpcentret i Charlottenberg. Hittade en snygg shorts jumpsuit på hm, men jag köpte den inte. För jag var väldigt osäker. Tror att jag ska beställa den andra jag hittade på internet istället. Allt som allt kom jag hem med tre kollegieblock och tuggummin. Vilken shoppingdag! Haha. Mamma köpte heller inget speciellt.

Nu ska jag äta något mer, gudars vad jag är hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela