Malin

En blogg om mig

Dagens schema

Publicerad 2011-03-07 08:00:00 i allmänt,

Nu är lovet slut och ytterligare en skolvecka står framför dörren. Ska bli skönt att börja igen, hatar att vara ledig en längre period. För mig brukar helgerna funka superbra. Men efter sportlovet innebär det nytt schema, kul!

  • Gemensam sång 8-9
  • Håltimma
  • Tyska 10.15
  • Lunch
  • Matte, prata om lite grejer inför nationella
  • SceMu tror jag kommer direkt efter, nytt ämne, nog ett av de roligaste
  • Hem och vila
  • Attack 18.30
  • Hem, äta, plugga osv

Tror att min dag ser ut ungefär såhär. Kan inte schemat direkt i huvudet, men skulle tippa på att det är på ett ungefär rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela