Malin

En blogg om mig

Dagens schema

Publicerad 2011-03-29 08:00:00 i Dagens schema,

Tisdag, en av de segaste dagarna jag tror. Dels för att vi har världens mest onödiga håltimma där min sånglektion ligger så jag har svårt att få lunch. Men så är livet på estet och jag gillert!

  • Dubbeltimma matte
  • Sång
  • Lunch
  • Samhällskunskap
  • Idrott
  • Ensemble
  • Hem, äta
  • "Träning" med Matilda 16.00
  • Hem, plugga
  • Jam 19.30, sista innan ny release!
  • Äta, plugga
  • Sova

Händer ganska mycket. Kommer få plugga på konstiga tider och inte sitta så länge som jag egentligen vill. Men jag har nog några timmars plugg allt som allt. Samtidigt som jag ska hinna städa ur mina hyllor kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela