Malin

En blogg om mig

Dagens schema

Publicerad 2011-03-24 08:00:00 i Dagens schema,

Torsdag, redan. Veckan går fort. Och snart är det helg! Lovely.

  • Engelska
  • GeMu, måste prata om låtarna
  • Snabbt klassråd
  • Kör
  • Lunch
  • Dubbeltimma KuHi (har vi tur får vi tillbaka provet)
  • Piano
  • Hem, äta
  • Köra bil 16.25
  • Friidrott 18.00-19.30
  • Hem, vila, äta
  • Se på tv

Sådär, rätt mycket grejer som händer denna torsdag. Jag ska vara glad att jag fick en körtid också! Eftersom jag inte kunde i tisdags, men han hade fått ett återbud såg jag, eftersom ett namn var bortsuddat, så jag kunde ta den tiden. Måste köra bil som fasen privat också, så att jag får detta körkortet snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela