Malin

En blogg om mig

choklad, makaroner och falukorv

Publicerad 2011-03-01 17:31:46 i allmänt,

Sen vi kom hem från vårat äventyr, jag och mamma, har jag mestadels ätit. Hemlagad mat och choklad! Gud så gott.

Okej, jag har faktiskt varit duktig också. Läste ett avsnitt i min favoritbok "Du & jag i trafiken". Usch vilken oerhört tråkig bok. Önskar att jag redan kunde allt så att jag slapp läsa i den. Det står på så tråkig svenska också, som att man verkligen vore helt dum i huvudet och inte fattade någonting. Men jaja, jag måste ju läsa den någon gång, och om jag tar ett avsnitt om dagen ungefär, så är jag ju snart igenom denna roliga boken.

Imorgon ska jag fika med Ida, får prata med henne om vart och när vi ska ses. Annars lär det ju bli lite knepigt detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela