Malin

En blogg om mig

Bild 1 - Någon du umgås väldigt mycket med

Publicerad 2011-03-24 19:59:47 i 30 bilder,

Ja, nu var det dags för en ny grej. 30 olika bilder kommer jag bjuda på, inte bara varje dag kanske, utan då och då.


Min mamma är nog den jag umgås allra mest med. Vi ses i stort sett varje dag, när jag inte är hos pappa. Vilket resulterar i ca två dagar i månaden, som vi INTE ses. Det är galet.

Ibland går vi varandra på nerverna och skriker åt varandra, men vem har aldrig bråkat med sin mamma? Vi blir vänner fort som attan och jag älskar henne. Även fast jag sällan säger det eller visar det på något sätt. Men hon vet det, innerst inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela