Malin

En blogg om mig

Bellini - Samba all night (extended version)

Publicerad 2011-03-20 17:30:00 i Fin bete,

JAMLÅTEN DELUXE!

Detta är min och Ediths favoritlåt under Jam-passet. Enbart för att de sjunger "zumba rumba" på ett ställe, där vi alltid bryter ihop i skratt och sjunger med. Egentligen är det inte roligt, men vi skrattar ändå. Vet inte ens varför vi skrattar, men det är kul.

Bellini – Samba All Night - Extended Version 
Ni får den på fin Spotify-länk



Denna låten blir med av den enkla anledningen, jag dansar Jam just nu. Lovely!

Kommentarer

Postat av: Isabel

Publicerad 2011-03-20 22:35:54

Sv: Börjar bli väldigt taggad nu, ska bli kul att visa folk en annan sida av mig än den hårda! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela