Malin

En blogg om mig

Årjäng

Publicerad 2011-03-19 21:13:49 i allmänt,

Hela dagen lång har jag och Tes latat oss medan pappa och Alen jobbat stenhårt! Vi bråkade som bara den, hon slog mig med tvdosan och jag bara skrattade åt henne. Sen började hon kittla mig under foten, inte okej! Haha. Men det var kul. Sen spelade vi plump då såklart, och där lämnade vi det också. Haha.

Imorgon, om det är fint väder, ska jag och pappa kanske åka ut någonstans och grilla korv och dricka kaffe i solen. Så nu hoppas vi självklart på fint väder! Så att vi kan göra en finfin utflykt.

Nu lyssnar jag på Veronica Maggio, skräll. Eller inte.

Kommentarer

Postat av: jonna

Publicerad 2011-03-20 10:42:03

NEEEJ FAN VA FUSK! Allt i det här inlägget är fusk nästan, förutom att det verkar som att du sög på plump ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela