Malin

En blogg om mig

Afro, tv, sommarjobbsletning

Publicerad 2011-03-23 20:57:25 i allmänt,

Jaa, då är man hemma på riktigt. Eller ja, det har jag varit ett tag. Men jag har gjort så mycket att jag inte hunnit sätta mig ner riktigt. Åt mat direkt jag kom hem, slängde nästan i mig maten. Samtidigt läste jag Aftonbladet som mamma hade köpt. Älskar när hon köper tidningen.

Sen har jag fixat med massa mail och sånt. Sen kollade jag och mamma om vi kunde hitta något mer sommarjobb. Då jag kommer få råpanik om jag inte får något. Tänk om jag inte fåt jobb. Jag kommer inte överleva. Sa det till mamma "då får jag bo i Tömte och klippa gräsmattor", vilket inte skulle va så hemskt eftersom jag får va i Tömte hela sommaren. Men det skulle kännas så galet bra om jag kunde få ett jobb.

Jag har sökt massvis, eller såna jag kan och där jag vet att det går att söka. Det är svårt när man inte känner någon som jobbar i en specifik affär, för oftast tar affärerna in folk de själva känner. Så det är svårt. Men jag kämpar på och hoppas alltid på det bästa!

Åh, btw. Varför har jag en svart ram runt mina bilder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela