Malin

En blogg om mig

Afro och Balance

Publicerad 2011-03-02 20:49:17 i allmänt,

Då var dagens träning avklarad! Skönt var det iallafall. Körde först ett Afro-pass, tog ut mig till fullo verkligen! Så det kändes verkligen sen när man gick in i Balance-passet. Där var det mycket om balans och stretch och sådär. Det var skönt, men ibland började det småkrampa i låret eller det kändes som att höften hoppade ur led. Men jag härdade ut hela passet. Och jag känner mig smidigare, på något märkligt sätt.

Fikan med Ida var trevlig, sen gick vi på linne-jakt! Vi pratade om allt möjlig och skrattade åt allt möjligt! Det var trevligt och nu måste jag verkligen hälsa på henne i Karlstad någon gång. Pinsamt att jag inte varit där faktiskt. Men det kommer!

Nu ska jag se på Efterlyst, eller om tio minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela