Malin

En blogg om mig

7 mars 2011

Publicerad 2011-03-07 16:11:36 i allmänt,

Hej!

Jag missade totalt i "dagens schema", ahde ingen matte utan samhällskunskap istället. Där fick vi tillbaka provet och jag är nöjd. Enough said.

På ScMu'n kämpade vi på med Fråga-Olle-dagen! Vi har nu bestämt två låtar som vi ska framföra. Kommer bli galet kul att visa skolan vad vi musiker egentligen gör om dagarna! Eftersom att många tror att estet är så himla slappt. Ja, men nu har vi övat in två låtar på EN VECKA! Vi tar tillochmed söndagen till hjälp, vi ska rigga allt själva (visst, det kommer inte bli så mycket). Så slappt har vi det inte iallafall.

Ska äta något pyttelite nu innan träningen. Annars lär jag ju fullkomligt dö. Direkt på fläcken, mitt under passet. Och det vill vi ju inte. Så nu blir det lite mat (inte Click Candyt som står framför mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela