Malin

En blogg om mig

6 mars 2011

Publicerad 2011-03-06 12:24:09 i allmänt,

Hallå!

Har precis sett på Vasaloppet med pappa. Vi samkollade även på damernas Super-G, det gick väl skapligt för Anja men inte mer än så. Nu ska vi tagga inför damernas jaktstart i skidskyttet! Älskar skidskytte, så otroligt kul. Kollade på slutet av herrarnas jaktstart förut, vi visste inte vart det gick. Och där vann ju min favorit, fransmannen Martin Fourcade (om han nu stavas så). Ja, jag vet, det är väl lite knäppt att heja på en icke-svensk. Men jag brukar aldrig heja på Sverige eller svenskar i något sammanhang förutom friidrott. Tycker att alla drar upp Sverige till skyarna hela tiden i allt. Så då hejar jag på alla andra istället.

Pluggade massa matte igår, mer blir det idag. Måste läsa några förbannade sidor i tyskaboken också. Fattade typ inget av det jag läste, menmen. Så är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela