Malin

En blogg om mig

50-års kalas

Publicerad 2011-03-13 00:06:30 i allmänt,

Har varit på mammas 50-års kalas! Åkte hem när alla andra ungdomar åkte hem, kände att det inte fanns så mycket kvar för oss då.

Men det var kul! Mammas kompis hade med sig lite saker så vi lekte lekar. Först var det en gemensam lek. Sen en med mamma mot hennes systrar. Sen var det en med mamma, jag, Jonna och Tes. Så skulle vi ta varsin man som fanns där, sitta ihop med en av våra armar i en gummisnodd och sen packa ett paket. Jag och Henrik vann, SÅKLART! Hahaha, det var riktigt kul. För båda är såna otroliga tävlingsmänniskor så det finns inte! Men vårat paket var självklart finast. TVÅ snören tog vi på, och gjorde såna krullar på det. Riktigt snyggt, synd att det inte finns på någon bild eller film. Ni skulle sett det.

Men jag och Jonna hade kul när vi blåste ballonger iallafall.










Ett stycke lek!


Borde vara den snyggaste bilden som togs under kvällen! (bara massa bilder på mig och Jonna också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela