Malin

En blogg om mig

4 mars 2011

Publicerad 2011-03-04 09:57:41 i allmänt,

Godmorgon, ännu en dag med sol. Jag tror nästan att våren är här!

Ska komma ihåg att äta frukost idag. Ska ju inte träna förrän fem, så det borde jag ju hinna. Måste kolla om jag kan boka det också, eller så får jag gå dit innan. Eller ringa och säga att jag vill boka en plats. Så att jag får plats, pinsamt om man kommer dit så finns ingen plats.. Haha.

Men annars ska jag sätda lite på mitt rum, läsa lite teori, laga lite mat. Det är ungefär det som händer idag, förutom att jag åker till pappa då! Det ska bli riktigt kul. Om det är fint väder imorgon SKA(!!!) jag ta med kameran ut på ett varv runt Tömte. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela