Malin

En blogg om mig

31 mars 2011

Publicerad 2011-03-31 14:36:45 i allmänt,

Ja, sista dagen i mars månad. Plus att det nog har varit den drygaste dagen på sjukt länge. Vi spelade låten 17 gånger, men för oss som sjöng (ja, jag spelade blockflöjt ena vändan och sjöng andra) så blev det då 34 gånger. Så nu är jag ännu mer trött på denna förbannade låt. Men, vad gör man inte för Elisabeth.

Nu äter jag resten av migg godis som vi köpte förut på lunchen, sen ska jag kura ihop mig i en filt och plugga lite. Det kommer ner snöslask och det är totalt onödigt. Jag tycker inte om det för fem öre.

Ha en fortsatt trevlig torsdag - säger bittra Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela