Malin

En blogg om mig

29 mars 2011

Publicerad 2011-03-29 14:49:48 i allmänt,

Hej!

Jag är smått irriterad just nu. Jag vill inte gå till skolan och ha jävla expo på torsdag. Vilket skitlåt vi ska spela, så alla åttor eller nior eller vilka det nu är, ska kunna lyssna vilka instrument vi spelar. OCH JAG VILL INTE SPELA BLOCKFLÖJT! Det är inte så konstigt att det inte hörs något när det är den lägsta tonen man kan ta och då vill man inte att det ska tjuta.
Arj_tjej_93

Ska iallafall på träningen med Matilda sen, vi kommer nog skratta endel åt oss själva! Haha. Som på idrotten, vi hade typ gymnastik och vi var inte direkt bra om man säger så. Men det var fint.

Nu ska jag äta och sen dampa loss ännu mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela