Malin

En blogg om mig

28 mars 2011

Publicerad 2011-03-28 15:49:01 i allmänt,

Hej!
Vilken helt underbar dag det är idag, solen skiner. Såklart blåser det supermycket också, men det är härligt där det är lä!

Skolan idag har varit okej. Allt har flutit på bra. Trodde att ScMu'n skulle bli värre än vad den var. Men vi klarade oss undran bråk iallafall. Så nu är vi på gång. På onsdag börjar vi repa! Ska bli superhärligt.

Ska äta lite nu sen ska mamma bli med mig så jag får godisssss. Gott.

Det blir nog ingen träning idag tyvärr, är typ enda dagen jag kan plugga rejält mycket på. Så då får det gå före faktiskt. Men imorgon blir det Jam iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela