Malin

En blogg om mig

26 mars 2011

Publicerad 2011-03-26 08:45:41 i allmänt,

Godmorgon!
Som vanligt är jag vaken jättetidigt på helgen. Vaknade klockan åtta och var hur pigg som helst. Det måste va nåt fel på mig.

Jaja, det blev ingen uppdatering igår efter konserten. Jag orkade inte sätta på datorn, det var för ansträngande. Så jag degade framför tv'n och letade efter program där det inte var paus. Anledningen till att datorn var avstängd får ni här:

Mamma ringer mig och säger "det har uppstått ett problem här hemma" Men vad har hänt nu? tänker jag och frågar. "Jo, det var såhär. När jag skulle tända lampan i sovrumsfönstret, så att du kunde ha lite ljus när du kommer hem. Så säger det bara POFF och så slocknar den, plus datorn, tv'n och alla lampor i sovrummet och vardagsrummet UTOM den över bordet" Jag börjar gapskratta och frågar vad hon gjorde då. "Jag gick till proppskåpet, men där såg allt normalt ut." Jag fortsätter att asgarva och den enda frågan jag kan komma på är "Slog det ut strömmen för alla i hela trappuppgången eller?" Mamma svarar att nej, hon hade gått ner till våran granne under, och de hade haft ljus. Så hon hade ringt Securitas så det skulle komma en och hjälpa henne!

Hahahaha, detta gjorde hela min dag och jag berättade för alla möjliga. Det var helt underbart. Min mamma alltså, fantastiskt. Sen ringde hon och sa att ljuset var tillbaka. Då nämde hon även att kylen och frysen varit ur funktion. HAHA!

Iallafall, konserten var jättebra. Är glad att jag gick, tänkte inte det först. Men det var awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela