Malin

En blogg om mig

25 mars 2011

Publicerad 2011-03-25 17:21:00 i allmänt,

Hallå!
Sol idag igen, nu tror jag verkligen på att våren är här. Och på söndag är det sommartid, underbart.

Skolan idag har flutit på bra. Det kanske är lite segt ibland. Men det har gått ändå. Har börjat se på Frankensteins monster på svenskan, sen på idrotten skrev vi upp när vi ville ha egen lektion, jag och Matilda är först ut på fredag! Tjoho! Det kommer nog bli en spännande lektion, hoppas folk uppskattar det lite iallafall. Sen på engelskan fick vi reda på när vi ska ha speaking nationella, jag ska prata med Paul den 15 april, eller något i den stilen. Så det är ett tag kvar, men det är skönt det med.
Och jag hade 10/12 rätt på nutidskrysset! Även fast jag gissade hejvilt på de fem sista frågorna! Är galet nöjd faktiskt.

Så nu väntar jag på att jag ska pallra mig ner till Sofie och sen går vi till Matilda och sist till Hk för lite träning. Därefter går vi direkt till studentkonserten och sen vet jag inte när jag kommer hem. Dä spörs, som vi värmlänningar säger!

Ha en fin dag och njut av solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela