Malin

En blogg om mig

24 mars 2011

Publicerad 2011-03-24 15:04:01 i allmänt,

Hej!
Vilken underbar dag det är idag. Solen skiner och det är varmt. Såklart blåser det jättemycket, så man kan inte sitta ute för det blåser så. Men jag klagar inte!

Skolan idag har varit bra. Roligast måste det varit på engelskan eller lunchen. Eller hela dagen har varit helt awesome! Skrattat med mina underbara vänner åt allt möjligt. Vi var nog alla på världens flumhumör idag. Sen såklart kan vi vara seriösa, om vi vill.

Ska äta snart någon gång, innan körlektionen om en och en halv timma typ. Sen blir det friidrottsträning igen! Senast jag var där var för tre veckor sen. Ojoj, får se vad som händer där idag. Barnen brukar alltid flumma mycket, som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela