Malin

En blogg om mig

22 mars 2011

Publicerad 2011-03-22 16:03:48 i allmänt,

Hej!

Det har varit en rätt bra dag idag. Matten flöt på, måste ha gjort minst 20 uppgifter, då inte räknat a, b, c, och d utan bara numrena. Så det flöt på och jag fattade det mesta. Sen var det lugnt på håltimman, satt med några klasskamrater i kafeterian och degade. Sen blev det mat och sen var det Samhäll. Vi satte provdatum och fick instuderingsfrågor.

Ingen idrott hade vi. Så jag och Edith gick och köpte lite fika, mumma! Sen ringde vi till skolor och sådär. Fick tag på alla med man var tvungen att ringa rektorn, och såklart så satt dem i möte hela tiden. Så det är inte många man har kunna prata med. Men jag ska ta av min lediga dag imorgon för att ringa lite. Det behövs nog.

Sen så gick jag hem, blev med mamma till EM-möbler och tittade på soffor. Sjukt snygga fanns det, hoppas att vardagsrummet är tillräckligt stort för den största vi såg, för herregud vad snygg och bekväm den var! Skulle klara mig utan säng bara jag hade soffan, lätt.

Nu har jag ätit och väntar på att klockan ska bli någonting så att jag ska gå ner till Sofie för att gå och träna!


Saknar sommaren och Piggelinglassen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela