Malin

En blogg om mig

21 mars 2011

Publicerad 2011-03-21 09:28:33 i allmänt,

Ja, inte vaknade jag då klockan ringde 10.45. Nej, jag vaknade 09.06 och hade problem med att somna om då jag hörde ljudet från dagiset här utanför. Men det gör inget, har mycket mer tid till onödiga saker, som dethär. Så det är lugna puckar. Hade nog inte kunnat sova till kvart i elva ens om jag somnat vid tre igårkväll, såatte.

Nu lyssnar jag iallafall på fin musik, som vanligt. Ska väl få i mig något i magen snart, och hoppa in i duschen. Sen är det inte mycket kvar innan jag är redo för skolan kvart över tolv. Så jag har lite tid på mig om jag nu vill ta det riktigt lugnt. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela