Malin

En blogg om mig

16 mars 2011

Publicerad 2011-03-16 15:43:30 i allmänt,

Hejsan!

Åh vad jag älskar våren. Jag och Kicki gick och pratade förut om att det luktar vår ute nu tillochmed. Vi sa dock att det var synd att det inte är liiiiite varmare. För nu är det jobbigt kallt/varmt. Speciellt på morgonen. Man vågar inte ta vårjackan för det är så kallt, men det blir ju varmare mer mot dagen. 

Jaja, jag och mamma var nere på Jysk förut och kollade möbler. Trevligt. Vi hittade jättemycket fint som vi vill ha tyill flytten, lovely. Nu gäller det bara att bestämma vilken färg man vill ha på rummet, det kommer bli en utmaning. Eller, jag menar färg på möblerna. Väggarna är ju bestämda redan! 

Väntar på Afron, ska göra lite KuHi.

ÅH! BTW! Gjorde två körkortsprov på datorn. Och om det hade varit riktigt teoriprov hade jag blivit godkänd på båda! Inte med mycket marginal, men jag hade iallafall klarat det (glad tjej!)
 
Och mitt depphumör gick över igår efter jag och Matilda var lite smarta.


Riktigt vacker bild också måste jag säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela