Malin

En blogg om mig

15 mars 2011

Publicerad 2011-03-15 15:33:40 i allmänt,

Hej!

Solen skiner och det har varit så otroligt skönt idag. Skolan har flytit på också. Roligast måste det varit på ensemblen, även fast vi inte fick spela så mycket. Men vi ska börja med klassorkester, så vi ska spela alla möjliga instrument, ungefär. Så jag tog fram en blockflöjt och började spela på. Det tjuter lite, men det hörs inte med alla andra instrument.

På idrotten spelade vi innebandy, mitt lag vann alla matcher. Vi var så samspelta, så det var jättekul att spela! Körde på som fasiken alltså. På sånglektionen fick jag en ny låt, One. På matten började vi med MaC, just nu handlar det om samma sak som i B-kursen. Så just nu är inget speciellt svårt.

Ska ta resten av dagen till att plugga. KuHi. Tänker inte träna idag, utan vilar istället. Och kör på allt plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela