Malin

En blogg om mig

14 mars 2011

Publicerad 2011-03-14 20:59:38 i allmänt,

Oj herre min gud, vilken dag det har varit. Men den har varit helt fantastisk!

Den började med att jag vaknade och duschade, åt frukost och såntdär. Sen skulle jag ha tag på vaktmästaren för skolan, men jag fick inget svar. Ringde expeditionen och bad henne koppla mig vidare, men han svarade inte. Fick gå till skolan, hitta Edith, springa och leta efter vaktis, hittade igen. Vi blev allt fler som letade efter honom och tillslut fann vi honom. Vi bokade bussen och jag ringde Martin och sa att jag ahde nyckeln.

Åtta till halv tio lyssnade vi på Olle, sen sprang jag ner till AKM och lämnade nyckeln, sa till Martin vad han skulle göra och gick till slagverkstan för att höra vad jag skulle göra. Vi började plocka ihop allt som skulle med till Sporthallen. Det var hektiskt. Vi fick upp allt och hann nästan precis soundchecka innan folket vällde in!

Vi överraskade med att bara börja spela, inte presentera innan alls. Vi fick sån himla bra respons på båda låtarna så man blev hur taggad som helst! Nu vill man bara göra massvis utan konserter för hela skolan så att man får lite uppskattning. Sen kollade vi på tävlingar och sånt.

Sen var det bara att börja plocka ihop grejerna igen, gå ner till AKM och ha ScMu. Vi fick fram låtförslag som vi ska sammanställa och se vilka låtar som blir med. Vi pratade om det hela lektionen.

Sen gick jag och Edith till City och köpte macka och kaka och pratade och pluggade KuHi. Sen gick vi till HK och Attackade oss. SÅ SKÖNT! Men nu är jag helt slut, och jag pluggar.

Långt inlägg om en lång dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela