Malin

En blogg om mig

13 mars 2011

Publicerad 2011-03-13 08:29:02 i allmänt,

God morgon!

Är uppe med tuppen idag, om han hade gått på sommartid för tillfället. Ska iväg till musikskolan halv tio och repa med min fina klass. Kommer låta som en kratta verkligen. Men dt är nog bra om vi får köra igenom det innan imorgon. Ska be någon fin själ ta kort under vårat framträdande. Superkul att ha ju! Ska ta med kameran idag faktiskt och försöka stjäla lite bilder. Ska ha massa kort på min klass när vi slutat. Så roligt!

Men nu borde jag försöka äta något. Och inte bara godis, som vi har sjukt mycket kvar från igår. Mamma var nog lite väl optimistisk om hur mycket godis och chips 29 personer kan äta. Dessutom hade typ massa åkt hem. Haha, men det är bra. MER GODIS TILL MIG! Underbart.

Om ni vill se bilder från kvällen, så får ni titta på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela