Malin

En blogg om mig

11 mars 2011

Publicerad 2011-03-11 17:41:43 i allmänt,

Hej!

Nu har jag landat hemma efter en stund med arbete. Skolan var okej. Har ont i underarmarna efter volleybollen på idrotten! Uschiii. Men det går ändå. På samhällskunskapen skrattade jag extremt med Edith, som vanligt. Även på engelskan och idrotten! Haha, underbart.

Sen nu har vi dukat inför kalas imorgon, det blev så fint så. Jag, mamma och Nilla kämpade på. Det tog dryga en timma, inte länge alltså för att klä borden, organisera borden, duka fram allt. Och lite såntdär. Imorgon åker vi dit och fixar det sista! Ska bli jättekul faktiskt.

Nu ska jag äta godis innan jag ska på studentkonsert! Göttäää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela