Malin

En blogg om mig

1 mars 2011

Publicerad 2011-03-01 10:02:54 i allmänt,

Godmorgon! Sov lite längre idag, till kvart i tio lyckades jag sova på. Härligt.

Igår när jag skulle köra bil så stod jag utanför och väntade. Då ser jag att det kommer två som har kört innan och går, då går jag till bilen och ser att bromsljusen lyser. Okej, tänkte jag bara. Sen börjar bilen rulla bakåt "amen vad gör han?!" blir min nästa tanke. Tänkte att han kanske ska flytta bilen eller något. Nej, då kör han iväg sen. Jag blir helpaff och ringer mamma. Hon säger att han åker neråt igen, så jag går mot trafikskolans trappa igen. Nejdå, bilen fortsätter ner mot stan.
Så jag har ju inget annat att göra än att ringa Tom. "Skulle vi ha kört nu?" Är hans första fråga. Jag svarar jaa, och att vi ändrade ju det förra veckan eftersom jag var sjuk då. Han hade nog glömt att skriva upp mig. Men nu ska jag köra på torsdag kvart i fyra istället, och extra länge fick jag eftersom han fick dåligt samvete!

Det var nog ändå dagens händelse igår! Sjukt kul var det och något jag verkligen inte var förberedd på.

Nu måste jag äta frukost och göra mig i ordning, klockan 12 står nämligen ett spinningpass på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela