Malin

En blogg om mig

tömte, pappa, midsommar!

Publicerad 2011-06-24 14:56:10 i allmänt,

Ska alldeles strax åka iväg till världens underbaraste ställe, Tömte. Jag älskar allting där och jag vet att jag tjatar om det. Inväntar bara att pappa ska komma och hämta mig och Jonna. Jonna som för övrigt inte kommit hem än, men hon kommer snart. Sen ska vi säkert handla massvis innan vi åker hem. Eller om pappa handlade allt igår när han var på köpcentret men kom inte och hälsade på mig. Ska säga att nu förtjänar jag en plats i testamentet igen! Hahaha. Internskämt, det är helt underbart!

Allt är iallafall packat och klart, det är så svårt att veta vad man ska ha på sig. För man vill vara sommarfin, men det tänker jag inte va om det regnar. Så idag, just nu, kör jag på jeans och linne. Det får duga. Jag har med mig andra saker, får se hur vädret blir!


Idag är en riktigt bra dag, precis som när jag fick se mina män <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela