Malin

En blogg om mig

svenska och samhällskunskap

Publicerad 2011-06-06 14:00:42 i allmänt,

Usch, det känns så himla värdelöst att man sa ge folk uppgifter de sista veckorna i skolan innan lovet. Visserligen har jag vetat om svenskarecensionen sen innan lovet, men har inte orkat läst ut boken innan nu för att vi har haft så himla mycket andra saker att göra. Men nu är boken utläst och jag har skrivit en himla bra del på recensionen. Dock vet jag inte allt som skulle vara med, men jag får se om någon av mina vänner vet så de kan hjälpa mig.

Annars ska jag jobba med Koreakonflikten. Men jag vet inte hur jag ska skriva riktigt. Tycker att det är så svårt att komma på bra grejer att skriva. Men jaa, det får väl gå bra det också. Har hela denna veckan på mig iallafall, för det ska in dagen innan vi har skolavslutning.

Nej, nu ska jag äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela