Malin

En blogg om mig

Studenter

Publicerad 2011-06-10 17:28:53 i allmänt,

Jag tycker det är jobbigt att det regnar här just nu. För idag är det nämligen dags för årets studenter att gå bal och då går de först en kortege. Och då är det jättesynd att det regnar för då blir allt blött. Så jag lider med dem faktiskt! Och med alla oss som ska stå där och kolla också, haha. Kallt är det tydligen med, Jonna sa att det är 16 grader bara.

Men jag ska snart gå. Sen kommer mina tjejor med hem, efter att vi varit på affären och köpt massa onyttigheter. Det är vi värda idag! Har saknat att ha tjejkväll med. Ska bli kul idag också då vi ska vara hos mig. För det är bara Edith som sett hur lägenheten ser ut, så det blir spännande!


Dagen i skogen med Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela