Malin

En blogg om mig

student, mat och träning

Publicerad 2011-06-16 16:49:01 i allmänt,

Ja, då var jag hemkommen, för en stund iallafall.

Robin var så stilig när han sprang ut, eller gick gjorde dem. Haha. Sen åkte han Volvo och var nog den nöjdaste av dem alla! Victoria skämdes över honom, haha. Sen åkte jag till jobbet en snabb sväng med ett papper, sen tog jag mig till Tömte. Där fick vi smörgåstårta, vanlig tårta och kaffe. Gottgott. Sen spelade vi lite kort, var ute och tog kort och lite sådär. Sen åkte jag med Victoria till Sulvik och sen körde jag henne till badhuset.

Så nu försöker jag äta lite flingor innan det är dags för friidrott igen. Men idag tänker inte jag träna, det känns för mycket från igår! Haha. Men det är inte konstigt med tanke på att jag inte gjort övningar på typ ett år! Så jag är nöjd och jag har fått beröm också! Tycker det är så underbart att vara tränare för små barn och då är det alltid trevligt att höra att man är uppskattad! Man får mer energi då och vill bara dit och träna hela tiden!

Bilder från studenten kommer upp efter jag har tränat klart, alltså runt halv åtta kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela