Malin

En blogg om mig

solig dag i Tömte

Publicerad 2011-06-04 22:31:35 i allmänt,

Vilken himla underbar dag jag har haft idag! Solen har skinit (säger man verkligen så?) hela dagen och det har varit så varmt.

Har tagit massa fula bilder med Jonna. Vi tog självutlösaren och så skulle vi hoppa, detta lyckades vi såklart inte med så varenda bild är helful. Men det finns massa bilder på Facebook, men några kommer väl upp här också. Inte alla, för det är verkligen supermånga. Alla finns inte på Facebook heller.

Men vi har varit ute. Pappa har byggt en grill som blev riktigt bra tillslut. Vi har spelat kort, plump såklart. Sen har vi spelat kubb. Det har varit jag, pappa, Jonna, Kerstin och Remy. Det var riktigt roligt faktiskt. Det är inte ofta vi gör såna saker tillsammans, så det är kul när det blir av!

Nu kanske jag ska vara social mot pappa och Jonna.

Hejs!


Pappa bygger grillen


Såklart vaar katten med också


En failhoppbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela