Malin

En blogg om mig

sol, bad och fina vänner

Publicerad 2011-06-28 19:47:40 i allmänt,

Imorgon ska jag umgås med två av de finaste. Nämligen Ida och Sofie! Vi ska ses vid affären och sen köpa lite godsaker innan vi åker ut till stranden och är där i några timmar. Ska hämta mamma också, så hon får va där ute med. Kommer bli helt awesome. Jag älskar flickorna! Vi kommer nog prata hur mycket som helst, och skratta och bara göra ingenting. Helt bäst kommer det bli.

Var på träningen förut och höll på att få solsting tror jag. Herregudars vad det var varmt och kvavt, men jag klagar inte. Så otroligt skönt med värme igen efter några veckor med regn, eller så det känns iallafall! Men det ska bli fint imorgon iallafall, så det blir bra!


Två av de bästa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela