Malin

En blogg om mig

she was only twentyfour but so much older that the past

Publicerad 2011-06-30 12:40:45 i allmänt,

Allra käraste Mando Diao, världens bästa spellista tillägnad bara er, för underbart!

Det blev ingen strand idag. Molnen var förjävliga. Men det verkar som att det spruckit upp nu, men jag orkar inte åka iväg just nu. Jaja, det blir nog bra ändå. Brände mig tillräckligt igår för att ens försöka ligga där idag!

Fick två (!) brev hem på posten. Det ena var en faktura på 150kr för att jag har gjort tillverkningen av mitt körkort. I det andra stod det att mitt körkort finns att hämta på posten! HAPPY GIRL! Äntligen får jag det. Efter mer än en månad med detta pappret (enbart för att jag varit för lat för att ta kort). Inget är för sent, haha. Så jag ska ta mig en tur till posten sen när jag ändå ska hämta Jonna på jobbet. Då tar jag svängen förbi affären också för jag vaknade imorse med halsont. Så jag ska försöka lindra lite.

Nu ska jag inte göra något vettigt alls. Som vanligt då med andra ord


Världens sötaste Ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela