Malin

En blogg om mig

promenad

Publicerad 2011-06-30 20:16:52 i allmänt,

Jag, mamma och Jonna har precis varit ute och gått. Kanske var vi ute i en timma sammanlagt. Hur skönt som helst!

Innan dess var jag på träning och fick veta att Stjärnspelen är en vecka tidigare än vad jag hade trott = jag behöver inte be om att få byta pass på jobbet! För jag jobbar varken lördag eller söndag den helgen, UNDERBART! Skönt att inte behöva fråga om man kan byta.

På tal om jobb. Imorgon börjar det på riktigt. 11-20 går jag. Lämnar lägenheten 09.45 och kommer hem 21.00.... Känns sådär bra, eller inte. Jobbigt med så långa dagar. Men när jag ändå är där kan jag lika gärna jobba långa pass eftersom det är en bit att åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela