Malin

En blogg om mig

ont, dåligt, bajs

Publicerad 2011-06-27 22:48:49 i allmänt,

Jag har ont i hela kroppen. Jag tror det beror på att jag inte är helt frisk än. Mest ont gör det i axeln, försöker massera, med det är galet svårt. Jag står ut, haha.

Sen gick träningen skitdåligt. Märktes att jag fortfarande har en infektion och inte kan köra fullt ut. Men jag gjorde mitt allra bästa och det var inte fy skam!

Sen sa vi hejdå till Malaika. Tråkigt! Får hoppas att hon kommer och hälsar på någon mer gång!

Nu ska jag sova. Imorgon blir det en lugn dag med BodyPump på schemat! Har inte kört det på länge och efter att jag körde det sist så har det blivit ett nytt pass. Får se hur det går! Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela