Malin

En blogg om mig

musikmix

Publicerad 2011-06-27 16:40:06 i Fin bete,

Markus Krunegård – Samma nätter väntar alla
Markus Krunegård – Hollywood Hills
Adele – Rolling In The Deep
Asha Ali – The Time Is Now
Tiger Lou – Nixon
Beyoncé – Best Thing I Never Had
Hurts – Stay
Coldplay – Every Teardrop Is A Waterfall
3OH!3 – STARSTRUKK - FEAT.KATYPERRY
Tove Styrke – High And Low
Maskinen – Kärlek Vid Sista Ögonkastet
Håkan Hellström – Man måste dö några gånger innan man kan leva
Veronica Maggio – Snälla bli min
Veronica Maggio – Välkommen in
Veronica Maggio – Satan i gatan

Detta är ungefär vag jag lyssnar på för tillfället. Inte så konstigt. Det är vad jag har lyssnat på ett tag nu och det känns som att jag kommer göra det ett tag framöver också. Men jag gillar det. Sen att det är mest svenskt är väl heller ingen konstighet, lyssnar faktiskt mest på svensk musik, även om jag gillar mycket som inte är svenskt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela