Malin

En blogg om mig

morgondagen

Publicerad 2011-06-19 21:33:05 i allmänt,

Imorgon ska jag verkligen försöka göra något med mitt liv. Först och främst ska jag ta en springtur på morgonen, har inte sprungit på jättelänge. Så jag tar mig nog en tur i skogen. Måste ladda ipoden först, så jag kan lyssna på något under tiden iallafall.

Sen ska jag nog vara en duktig dotter och städa massvis på rummet. Kanske städa lite mer i lägenheten också, när jag ändå har massa tid över.

Sist på dagen blir det Attackpass, undrar om det är ute eller om det började nästa vecka. Kanske ska ta och kolla upp det där, så jag vet. Och nej, det blev inget byte till ett spinningpass, kände att Attack är det jag verkligen VILL träna, och då tänker jag göra det också.


En bild från klasskvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela