Malin

En blogg om mig

mat!

Publicerad 2011-06-02 14:11:37 i allmänt,

Ska nu sätta mig till bords med mamma och Jonna för att äta lite mat. Ska bli riktigt gott då jag är superhungrig!

Ja, vad har jag hunnit med idag då? Solat och handlat. Ingen bok har blivit utläst och inget vettigt har gjorts. Ska på träningen sen, men den är ju inte förrän halv sex, så jag hinner väl göra lite saker innan dess. Det vi inhandlade på affärn var massa frukt så vi kan göra fruktsallad sen! Det kommer ju bli gott om något iallafall. Tar det efter träningen så att alla hinner äta. För mamma ska iväg på bingo med morfar och Nilla.

Nej, nu ska jag äta, köttbullar och potatis!


Bild från showen, Adams bassolo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela