Malin

En blogg om mig

Mando Diao

Publicerad 2011-06-07 17:50:19 i malin tipsar,

Okej, jag måste nu dela med mig. Jag blir sådär nykär i ett band under olika perioder. Nu har mitt favoritband all times kommit tillbaka, nämligen Mando Diao! Jag har lyssnat på dem i en herrans massa år, ändå sedan Jonna introducerade mig till dem, via Sheepdog eller God Knows om jag inte minns helt fel. Så det var väl sen 2004 jag har lyssnat på dem. Olika mycket i olika långa perioder. Jag hade min "värsta" period runt 2007-2008 då de även var på festivalen. Jag var helt galet, det är jag just nu också. Har suttit i över en timma med alla låtar som finns.

bästaste mando här är listan, världens bästa band, någonsin! Jag kan inte förklara min kärlek till detta band, den är för stor.

Mando Diao – You Can't Steal My Love - MTV Unplugged
Mando Diao – High Heels - MTV Unplugged
Mando Diao – Sheepdog
Mando Diao – To China With Love
Mando Diao – Lady detta var en låt jag verkligen spelade sönder, spelade den flera gånger om dagen, ofta direkt efter varandra också!
Mando Diao – All My Senses
Mando Diao – Give Me Fire

Jag kan inte ens välja en favoritlåt, men några som är högt upp på listan är God Knows, You Can't Steel My Love, Down In the Past, Ochrasy, Mr. Moon. Listan kan göras lång med andra ord.


Här har vi dem, Mats, CJ, Samuel, Gustaf, Björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela