Malin

En blogg om mig

krunegård deluxe!

Publicerad 2011-06-24 12:47:09 i Fin bete,

Galet vad jag ä-l-s-k-a-r Markus Krunegård! AAAAAH! Har lyssnat på honom i några år nu och nu har jag kommit in i en period igen. Ja, jag är en periodlyssnare vad gäller artister och band. Just nu är jag inne i Krunegård och Museperioden. Haha, saligt snygg blandning.

Men åter till denne fantastiske man. Har gjort en lista, dock med inte alls många av hans låtar. Jag måste lyssna igenom och fixa mer. Men det orkar jag inte just nu. Nu ska jag bara njuta av låtarna som faktiskt finns i listan som heter kort och gott krunegård, passar ju bra.

Min favoritlåt med honom har alltid varit Markus Krunegård – Hollywood Hills. Eller, alltid och alltid vet jag inte om jag kan säga. Men så fort jag hörde den så smalt jag, helt fantastisk. "Svart är ingen färg det är så man känner sig, tom är ingenting och det var tomt i mig" det stämmer. Och det kommer alltid stämma in på mig.

Jag älskar honom, helt enkelt


Försökte hitta en bild från när han var på festivalen, men jag tror inte jag hittade någon, finns väl på den andra datorn. Men det får bli en bild av hans album "Prinsen av Peking"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela