Malin

En blogg om mig

jobbjobbjobb

Publicerad 2011-06-23 21:59:36 i allmänt,

Oj vad jag är trött! Men värt iallafall. Dagen har gått så ofantligt snabbt och det har varit jättemycket folk. Sen insåg jag, det är löning och dagen innan midsommar. Klart som fa-an att det är mycket folk. Men det har gått superbra och jag har inte klantat mig allt för mycket. Haha. Känns som att jag verkligen är redo för sommaren! Fick även göra ett brandtest idag, som var hur enkelt som helst. Så nu kanske jag får mitt passerkort och allt sånt. Hoppas på det iallafall.

Imorgon ska jag slappa. Eller, jag måste ut och springa. Eller röra på mig i vilket fall som helst. Sen sticker jag till pappa och firar midsommar där. Kommer bli awesome!

Kommentarer

Postat av: Natalie - Country music fan

Publicerad 2011-06-24 00:07:07

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela