Malin

En blogg om mig

jobba, busskort, foton

Publicerad 2011-06-22 14:30:21 i allmänt,

Ojoj, morgondagen kommer inte se ut som jag planerat! Fick ett sms där det stod "Hej, vill du jobba imorgon mellan 14 och 20?" och självklart vill jag det! Tjänar pengar på det och jag hade ändå inga planer imorgon. Ska blir härligt faktiskt. Skönt att jobba något mer innan det blir dags på riktigt, alltså nästa helg. Känner på mig att det kan bli en del folk imorgon också, med tanke på att det snart är midsommar och sådär. Men det blir nog bra. Då ska jag försöka få tag i ett sånt passerkort också, så jag har det. Tur att jag kommer ihåg mitt nummer för stämpligen också!

Så nu måste jag och mamma upp på vinden och leta efter mina lådor. För det är där som det finns kort på mig som jag tog när vi skulle ha pass. Nu är jag inte 100% säker på att de ligger där, men man kan alltid hoppas! Annars får vi ta kort i en sån automat, för jag behöver det till busskortet. Så att jag kan åka hur mycket jag vill inom värmland. Kortet kostar 500kr, så det kommer vara så himla värt!

Nej, nu ska jag se om vi kan gå till vinden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela