Malin

En blogg om mig

ingestrand

Publicerad 2011-06-03 15:53:26 i allmänt,

Har kommit hem efter några timmar i solen. Blev att skapligt mycket brunare, mycket skönt, mycket skönt. Jag älskar solen, även om jag klagar på den bäldigt mycket när vi väl är och solar. Men det värmer så himla mycket, det känns som att man kan steka ett ägg på mig för att jag kokar. Haha. Men det är så skönt, och idag var det inte så himla mycket folk heller, så det var skönt att bara vara där en sväng.

Ikväll blir det troligen Holmen! Lisa skrev och frågade om jag ville med, kulkul! Så det blir antagligen det. Vi får se, vi får se.

Nu väntar jag på mat, ska bli riktigt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela