Malin

En blogg om mig

ingestrand med fina vänner

Publicerad 2011-06-29 17:55:22 i allmänt,

Idag har jag lapat hur mycket sol som helst. Det lär märkas imorgon hur röd jag blivit. Eller inatt när jag ska sova. Men det gör inget. För imorgon åker jag troligen ut dit igen! Då blir det med Sofie och kanske Matilda om hon inte skulle jobba. Göttans!

Sen nu har jag varit på Vik också. Kollade lite när Ida tränade sen åkte jag hem. Orkade inte stanna kvar när småttingarna skulle träna. Shame on me. Haha. Men jaja.

Sen ringde de från jobbet och undrade om jag kunde jobba imorgon. Men jag måste till träningen. Det är illa nog att jag inte kan fyra veckor under sommaren annars. Men jaja. Jag jobbar ju på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela