Malin

En blogg om mig

funderingar

Publicerad 2011-06-26 22:57:51 i allmänt,

Jag brukar ofta fundera. På många saker, gärna samtidigt. Ofta är det inga smarta saker. Som just nu, min största funderan är på när jag ska dö. Och jag har många olika svar. Allra helst skulle jag vilja dö nu, leva som ett spöke ett tag (enbart för att se hur alla reagerar på min död) och sen komma tillbaka och konfrontera alla som inte reagerade på det sättet jag trodde. Eller, de som reagerade på ett sämre sätt än jag trodde. Och fråga mig inte varför jag tänker och resonerar såhär. Det beror nog på mitt humör som inte varit det bästa på en vecka. Har mått dåligt och inte orkat prata med någon typ. Hoppas det går över om sisådär en minut, för jag vill vara spralliga och glada Malin igen, som jag brukar vara.

En annan fundering kom upp precis nu. Varför kan man inte "gilla" det folk skriver i chatten på Facebook, det skulle varit himla praktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela